Konkurs z informatyki: A. Zapała. Zaprogramuj w Pythonie konsolową grę turową

Home / Aktualności / Konkurs z informatyki: A. Zapała. Zaprogramuj w Pythonie konsolową grę turową
Treść wiadomości
----

Wyobraź sobie, że jesteś astronautą przybywającym na Marsa z misją zdobycia bazy obcych. Obcy pracują w niej nad nowymi technologiami podróży międzygwiezdnych. Twoim zadaniem będzie stoczenie walki z ich przedstawicielem, dzięki czemu uzyskasz dostęp do tajnych danych znajdujących się w laboratorium.

Zadanie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które w domowym zaciszu programują w Pythonie.

W języku tym zaprojektuj konsolową, turową grę, w której w każdej rundzie, astronauta i obcy, będą toczyć walkę przy pomocy dostępnych broni. Szczegóły dostępne w tym załączniku. Przyda się znajomość takich pytonic’owych zagadnień jak: pętle, listy, funkcje. Możesz wykorzystać umiejętność programowania obiektowego, choć dopuszczam, aby projekt napisany był bez użycia klas czy modułów. Możesz korzystać z pomocy osób, które znają się na programowaniu pod warunkiem, że w wystarczający, kompletny sposób wytłumaczysz przez Skype’a każdą linijkę kodu i odpowiesz na pytania dodatkowe odnośnie kodu gry 😉 Nie jest to więc zwykłe zadanie, a projekt.

Gotowy kod w postaci pliku z rozszerzeniem *.py, należy przesłać na mail: adrian.zapala@sp4.sanok.pl do końca roku szkolnego.

Osoba, która rozwiąże zadanie i spełni powyższe warunki, otrzyma szóstkę na koniec roku szkolnego.

Pozdrawiam i życzę powodzenia,

Adrian Zapała

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *